Merhaba bayanlar yeni sezeryan oldum biraz altta dikişim yapıştırma ama afedersiniz üzerinde kıllar var malum hamilelikte ağdaya gitmemiştim korkudan jiletle gittim ameliyata. Şuan kıllar hafif uzamış durumda ve dikişim hala acıyor sizindr böyle mi ? Ben o dikişi düşündükçe içim ürperiyor napıcam😫😫😫😫😫