[silindi] Kızım sürekli ağlıyor ya hiç susmuyor nerdeyse. Açlık ağlaması olsa heralde bas bas bağırır gibime geliyor. Sürekli mız mız mız … neden böyle anlamıyorum. Meme reddimiz de var şu an. 3 haftadır böyle. Çok yoruldum artık
ilahiyatci_Mom [silindi] birebir aynıyız atak haftası ve bugün oğlumun dişleirnde bi kabarma oldugunu da gördüm bikaç gündür başı sıcak oluyordu emerken göğsümü böyle damagıyla ezmeye çalısıyordu kasınıyodu sanki baktım ki kabarıyo beyaz iki tane belli yeri
[silindi] Hayatgailesi dün de ateşi vardı ağzına baktım elime gelen bi şey yok. Diş patlamadan ateş yapar mı
1prens1prensesannesii [silindi] 4.ay atağıdır canım muhtemelen. O aylar da sakin oğlum gitti tam tersi geldi. Sonra bir ara iyiydi şuan 9 aylık aynı şeyleri yaşıyorum neredeyse hatta fazlası
zeytinbacilar [silindi] canım dişleri başlamış eline diş kaşıyıcı vermeye çalış mızmızlığı ondan büyük ihtimal zaten gelişimi iyiyse açlıktan bahsedilemez
ilahiyatci_Mom [silindi] insan asırı yoruluyor grçekten bi saat kaldıysa uyumam gereken bana ondada yorgunluktan uyuyamıyroum ☹️