[silindi] kan damlasına başladınız mı? 4 aylık olunca doktor kan damlası verdi ancak benim oğluma yaramadı. Sürekli gülen çocuk gitti yerine mızıldanan huzursuz, durduk yere ağlayan çocuk geldi. Kan damlasının adı newvit. yan etkilerinde huzursuzluk ve karın ağrısı yazıyordu çocuğum demekki karnı ağrıdığı için ağlıyormuş. Doktoruyla konuştum ve bıraktık şuan için kan damlasını. Sizinkide kan damlasından olabilir o yüzden sordum kan damlasına başladınız mı diye.