Merhabalar, bebeğim 8 aylık artık oto koltuğu almanın vakti geldi :) cok arastirdim halen de arastiriyorum ama o kadar cok cesit var ki oto koltugu kullanan ve memnun olan annelerin tavsiyesine ihtiyacim var:) isofix ozelligi olan, guvenligi yuksek, kumaşı kaliteli, 360 derece donebilen ve ozellikle camdan disariyi gorebilecek yukseklikte olmasi benim icin onemli. Besafe bu konuda cok iyi evet ama daha uygun fiyatlı arıyorum. Yoyko modellerinin de yüksek oldugunu soyluyorlar suan ona bakiyorum. ozellikle bebegimin disariyi izleyebilecek olmasini onemsiyorum cunku ben araba kullanirken sikilmamasi onemli. Onerilerinizi bekliyorum tesekkur ederim :)