ecemine bana da 2 ay 5 gün falan oldu sıfır koku.1 haftadır karanfil, okalüptüs,limon yağı filan kokluyorum.sadece okaliptüsü alır gibi oldum.normalde kokusunu bilmem doğru almışım eşimin dediğine göre.sıcak suya bir kaç damla koyup burnuma çekiyorum.şans eseri burun tıkanıklığımı da ortadan kaldırdı.işe yarar belki ama baya bi zaman alacak gibi.burda bi arkadaş ozon yağını söylemişti bana.onu da aldım kullanıyorum.sürekli pratik yapmak gerekiyomuş.burun reseptörleri tembelleşmesin diye çalıştırmak lazımmış diye okumuştum.nane yağını da öneriyorlar..