Merhaba kızlar. Şok olduğum birşey sormak istiyorum size. Bebegimi sadece 1 ay emzirebildim üzüntü ve stressten dolayı süttüm tamamen kesilmişti. Oğlum 7 aylık şu an mama ile besleniyor ve ekgıda tabi. Bi kaç gündür arkadaşlarımla görüntülü konuşuyoruz ve arkadaşımla emzirme süt konusu konuşuyoruz onun süttü gelmediği için. 2 gündür ğöğüslerim dolgunlaşmıştı ve kaşınıyordu adettim yeni bitti.Kızlar da bana bi sıkmayı denesene süt olabilir demişti ve gerçekten sıvı su gibi süt geldi . Nasıl olabilir böyle birşey? Sürekli süt konusu konuştuğumuz için beynime öyle mesaj gitmiş olabilir mi? Başına gelen var mı? Bu arada hamilelik olamaz çünki koll altı implant ile korunuyorum. Şok oldum emzirmeyi denesem mi fikirleriniz nelerdir?