Aliyeeee Oğlum 3 bucuk aylık ve bugun çıldırdı simdiye kadar herşey güzeldi uykusu düzeldi gaz maz yok emiyor ama bugun çıldırdı ne sallabmak istiyor ne kucak nede gezmek sürekli sıkılarak ağlıyor . Nedir bu dişmi atakmı ? Elleride 1 haftadır ağzında başa döndük bugün 😰
Meryemervam Aliyeeee ahh kuzum bizimide 2 aylik ve orta kulak iltabi olusmus emzik almiyordu istahsi yoktu surekli agliyordu herseyi denedim ama kendini sikarak basini donup agliyordu kulaklari sanciyormustu kuzum kulaginada bakar ol
Sedefbxl Aliyeeee aynı oglum3.5 aylık delı ettı benı ıkı gundur ne yatıyo ne duruyo ellerı hep agzında damaklarına bastırıyor cok erken dıse damak sertlesıyor dıyolar bu ayda emzıkde almıyo beyfendı cok zor ya kızımda emzıkde cok rahat ettıydı m
Ftmsnny Aliyeeee bizde üç buçuk aylığız bu ayın sonunda 2 gün süren atak varmış ana dişte olabilir. Bizimki emerken ağlıyor almaya çalışıyor ağlıyor. Kulağını çekiştiriyor. Ben eline dişlik verdim onu götürüyor ağzına sürekli