Merhaba anneler,
3,5 aylık bir bebeğim var. Son birkaç gündür uyandığında sırtının ve başının arka kısmının terlediğimi fark ettim. Oda sıcaklığım 23-25 derece arasında. Uyurken 1 kısa kollu zıbın. 1 uzun kollu penye body, bir alt pijaması giydiriyorum. Üzerine de bebek battaniyesi örtüyorum ama ince bir battaniye değil. Acaba hata mı yapıyorum. Uyku tulumu düşündüm ama hep 6-9 aylık tulumlar var hiç daha küçük bebekler için uyku tulumu bulamadım. Sizce ne yapmalıyım. Önerebileceğiniz bir tulum var mı? Yada uyurken nasıl giydirmem gerekir ? Çok korkuyorum üşüyüp hasta olur yada terli terli üşür hasta olur diye 🙁Şimdiden teşekkür ederim.