Bsrtan biz bitlisteyiz. Kesinlikle düşünmeyin derim. Hiçbir şey yok buralarda can sıkıntısından kafayı yiyor insan bir süre sonra. Erzurum memleketim harika bir yer tabi orası olur mu bilmem biraz zor. Çoğu torpille gidiyor. Eşimden arkadaşlarından duyduğum kadarıyla da Şırnak I tavsiye ederim. İlçeleri dahi burdan gelişmiş. Diyarbakır da harika bir şehir. İş yükü risk olarak bakarsak evet biraz problemli yerler büyükşehirler ama siz bilirsiniz. Hayırlısı olsun hakkınızda.