Merhaba alerji anneleri benim bbegim 2 aylık normal mamaları kullandığım da ve beni emdiği zaman çok sıkıntı çekiyordu sancılar akşama kadar hiç uyumama kaka da mukus ve kuzenimin oğlunun mamasını denedim laktozsuz onu içtiği süre zarfında hiç bunlaeın biri olmadı bügün tekrar normal sma mama verdim ve kaç kere nefesiz kaldı hırıltısı başladı acaba alerjısı olabilir mi sizler de belirtiler nasıldı ne zman başladı acaba