Nursahnursoy Annehayat 2 gün önce 9 aylık olduk, uykusunda olsun, emerken olsun, oynarken olsun vs. sürekli kafası terliyor ve her doktor kontrolümüzde doktorumuza sormama rağmen gayet normal bütün bebeklerde oluyor diyor.
Kiminannesibu Nursahnursoy biz de öyleyiz 9 aylık emeklerken emerken vs sürekli oluyor hergün yıkamak zorunda kalıyorum saçları kir içinde duruyor 😅 umarım bi sorun yoktur
tari Benimde oğlum 3 aylık aynı dediğiniz gibi terler. Gece 2 yastık kılıfı ekstra 3 mendılle uyuyoruz sürekli değiştiriyorum. Odanın ısısını 22 küsüre düşürünce teri azaldı bir de böyle denemenizi öneririm
jap Annehayat normal diye biliyorum o yüzden götürmedim. 14.ayda tahlil yaptırmıştık değerlerinde bi sıkıntı yoktu
Fatmabkdmr Canım biz bugğn gittik dr sordum. Bir şey yok dedi. Bir şey göstergesi değil dedi korkulacak bir şey yok