belizberil3009 Merhabalar. Taşındıktan sonra eşim ve ben kendi aile hekimimizi değiştirdik internet üzerinden fakat 13 aylık bebekleriminkini nasıl değiştireceğiz bilmiyorum. Bilgisi olan var mı?
GoGirl belizberil3009 e nabiz uzerinden cocuklarinizinda bilgileri orda sizin ustunuzde oluyor denediniz mi
Ayferol0 belizberil3009 Bizde aynı şekilde değiştirdik bebeğiminki değişmedi sağlık ocağına eşim gidip dilekçe verdi hemen değiştirdiler
Yaren2901 belizberil3009 bebek babanin e nazibizinda görünüyo sol üst tarafta “çocuklarım” yazmasi gerek bende geçenlerde oraya girip onunkinide değiştirdim
belizberil3009 Syhnorhn teşekkür ederim ama onların e devlet şifresi yok o yüzden yapamadım. Kendi e devletimden de olmadı.
Yaren2901 belizberil3009 yapamazsanız yazın tarif ediyim gitmeyin boşuna bende daha yeni üçümüzün kaydinida aldirdim ordan 😊
belizberil3009 Yaren2901 çok teşekkür ederim. Görünmüyordu çocuklarımı göremiyorum yazan bir butona tıkladım geldi bilgileri ikiz kızlarımın ☺️ Babalarının üzerinden yaptık değişimleri.