Mom987 Ben 15 aylıktı kestim. 15 aya kadar sorun yoktu. Hem yanımda, hem emerek uyuyordu. Sağdan sola dönse elini atsa ben yoksam kalkıyordu hemen. 15 ay da gece emmesini kesmek ideal geldi kilosu boyu da iyi olunca. Beşiğine alıştırdım doğdu doğalı benle yatıyordu şimdi uykuya dalarken bsşiği sallıyorum, sırtına iki pat pat, ee ee diyoruz. Bitti gitti. Uyuyor uzun uzun 🙏🏻 Sabah 8 gibi emiyor,yanıma gelerek. Bazen gece uyabıypr uyuttuktan baya zaman sonra tekrar beşiği iki sallıyorum devam ediyor. Bazen yanıma alıyorum. Sarılıp uyuyor bana. ☺️Şuan 16 ay 8 günlük.