[silindi] Mama+meme ile besliyorum.Mamadan sonra kusmuyor kussa bile doktorların normal kabul ettiiği şekilde oluyor.Ama ne zaman emzirsem neredeyse tamamını geri çıkarıyor çok üzülüyorum:( yaşayan var mı bu durumu? Doktora gitmeli miyim sizce?
deletedmom01 [silindi] Nasıl kusuyor ama böyle pütürlü şekilde yoğurt kesiği gibi diyorlar öyle mi yoksa normal emdiği sıvı süt mü?
AppleCatCoffe [silindi] bende yaşıyorum tamamı olmasada hatırı sayılır çıkartıyor anne sütüne haftaya 2aylık kontrollerimizde soracağım doktorumuza 🙇🏻♀️
[silindi] deletedmom01 Su gibi kusuyor:( peynir kesiği gibi kusma normalmiş ama benim ki su gibi çıkarıyor.Emzirmeye korkar oldum.
[silindi] [bilinmeyen] Doğduğu günden beri reflü yatağında yatıyor aslında.Öyle korkuyorum ki artık emzirdikten sonra bu sefer nasıl kusacak diye.Acaba sütüm de mi sorun var diye düşünüyorum.Siz doktorunuza danışmışmıydınız bu durumu?
[silindi] Bitanesi Ahh memesiz dursa keşke biraz durmuyor ki asla.Makas görevi yapıp öyle tutuyorum mememi az gelsin diye.Ya da tam yeter li olsada mamayı bıraksam.Ne yapacağımı şaşırdım:(
[silindi] [bilinmeyen] Evet kesinlikle emzirdikten sonra mümkün olduğu kadar kımışdatmayınca en azından kusması minimum düzeyde oluyor eğer kaldırır yatağına falan yatırırsam aman Allah🤦🏻♀️ Yeter ki normal olsunda ne yapalım bu da bir süreç geçecek.İnşallah bizimki de normal bir durumdur.
[silindi] Bitanesi Mama ana beslenme şeklimiz meme ek gıda gibi sürekli emdiği için herhangi bir saati düzeni yok çünkü sürekli aranıyor emmek istiyor.