EmineYilmaz Bircocukannesi_ mama ile besleniyorsa ver canım anne sütü ise 6. Ayda(ek gıdaya başladığında)
iki_prens_annesi Bircocukannesi_ mama yiyosa vermelisin ama emziriyosan eger cokda gerekli degl bn 3 aydan snra basldm icirmeye yaza denk gelmişti bide
Gunesimm1 Bircocukannesi_ herkesin dedgi gibi canım mama içiyorsa vermelisin anne sütüyse şuan gerek yok
MayneymisAltintop Sadece anne sütüyle beslendi bebeğim ama doğduğundan beri her gün verdim hiç pişman olmadım.hiç zorluk yaşamadım ek gıdada su verirken. Şuan 2 yaşında hala suyu çok sever
Omur160620 Bircocukannesi_ ben doğduğunda beri verdim haziran da doğdu aşırı sıcaktı ve çok terliyordu.günde 2 3 çay kaşığı verdim başlarda 5 ten sonra biberonla vermeye başladım. Tabi her bebek bir değil
Bircocukannesi_ Kizlar bn hem emziriyorum hmde mama veriyorum ama yine de su veriyorum arada bi sizede bi sorayim dedm cok saolun herkese❤️