Kızımın 2-3 gun bezini boş aldim yani kucuk tuvaletini az yapmıştı daha sonra asla ozel bolgesine dokunmama izin vermiyordu heo ağlıyordu gün icinde de idrar yolu enfeksiyonundan suphelnddik hemen doktora gittik aynen suphelendigimiz gibi enfeksiyon var mış agiz yoluyla bulaşmış dedi doktorumuz ilac verdi bir hafta içinde gecmezse tekrar idrar testi istedi antibiyotik supu ve dolven dut şurubu bide bir krem verdi başından gecen var mi neler yaptiniz kızlar