Bebeğim 9.5 aylık, daha önce iki defa ciğer tattirdim. Ilkinde diliyle itti ,yemedi .ilk defa bi besine böyle tepki verdi ,zorlamadım bende .ikincide ağzına verdiğim gibi öğürdü ve ağlamaya başladı . 1 saat net ağlamıştır. Arkasından birdaha ne verdiysem yemedi , o günü aç geçirdi. Resmen bana trip attı. Bu akşam da menü de ciğer var .ne yapmaliyim sizce. Tekrar denemeli miyim. Yoksa sevmediğini kabullenip vaz mı geceyim ciğerden 🙄