Benim 2 aylık bebegim var. Doğumdan beri hem sağıyorum hem emziriyoum. Ama doğumdan itibaren sadece tek göğsümde emzirme sonrası acayip bi sızı ağrı oluyor. Sanki iğne batırıp iğneyle orayı çiziyorlarmış gibi. sanki doğum sancısı cekiyormuşum gibi tarifsiz bir ağrısı var. Sizce nedeni ne olabilir 1 veya 2 saate anca gidiyor agrısı ve bu yüzden sol göğsümü emzirmek istemiyorum tekrar agrı yapar diye 😔😔 mastit degilim çünkü sağıyorum ve her sağışta 150 ml süt geliyor. Yada mastit mi oldum. Gercekten caresizim. Doktorada gitmek istiyorum ama hangi bölüme gidicem