Bebeğim 45 günlük ama sütüm yetmiyor bütün süt arttırıcı şeyleri yedim kullandım fakat olmuyor bol bol emziriyorum gene artmıyor sizce ne yapmalıyım sadece uyuyunca dinlenince çogalıyor yani gögsüm doluyor başka bir çaresi var mı Malt içe ekler sodalar rezene dereotu bulgur vs bir sürü şey denedim olmuyor bebeğim doymuyor 2 gögsümü de emse olmuyor ne yapacağım manalarda dokunuyor gaz ve kabızlık yaptı çogu mama