2bucuk senedir evliyim severek evlendim ve 16 aylik oğlum var 2 sene kayananam ilr oturdum evi terası aşağıdan giriş iptal oldu yukardan kapı açtılar 2 artı bir içi yapılı mutfağın falan hep vardı fakat sürekli aşağıda yedik içtik otel gibi yatmadan yatmaya çıkıyordum yukarıya şuan 5 ay önce bana ev aldılar yine kaynanam ve eltimle dip dibe hemen karşı bina bu arada ben çıktığım eve eltim yerleşti neyse ki ben evimde sadece 1 ay düzenli oturdum ev tadilat yaptırdık mutfak dolaplarım kapılarım fayans banyoyu falan yaptırdım mutfak dolaplar yokken bir iki gün kayannamda kalalım diye geldik eşim dediki bizim evimizde teras ve merdivende kapı yok ısınmaz falan dedi bir iki kez evde olunca oraya gider sürekli eksikleri yapar denedim ısınmıyor dedi ve ben daha kaynanamda kalıyorum tek göz odada iki kanepe birleştirdi yatak yaptı bize kaynanam ama ben bu hayattan hiç zevk alamama oldum eşimle yatsam yatamıyorum çocuğum desenbenimle uyumaya o kadar çok alıştı ki şayet bir gün geçersen evime nasıl benden ayrı yatırırım bilemiyorum birde kaynana kayınbaba yanında çocuk buyutmekcok zor benim hayır dediğim herşeyi iyi bir şeymiş gibi yapıyorlar çocuğuma bu hayattan çok sıkıldım eltimle zaten aram bir iyi bir kötü psikolojisi bozuk ilaç içiyor bir gün iyi davranıyorsa bir gün boyunca trip atıyor yeminle çıldırmak üzereyim ya çok çaresiz hissediyorum artık eşime diyorum çok bunaldim hava biraz ısındı gidelim yakarız diyorum konuyu kapatmaya çalışıyor çocuğum için katlanıyorum yoksa soğukta olsa gider kalırım evde ne yapsam bilemiyorum ya bunaldim sizinl3 paylaşama istedim