Subat-mert Kızlar merhaba , tam 1 yaşında oğlum mamayı bırakmak istiyorum süt vermek istiyorum Süt kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi sadece sütle doyar mı mama olarak verdiğim öğünde yardımcı olabilirmisiniz şimdiden teşekkürler 🙏
tugceo92 Subat-mert 1 yaş mamayı bırakmak için erken olduğunu düşünüyorum zaten doktorlarda 2 yaşına kadar mamayı verin diyorlar. Sütün bir doyuruculugu olmaz mama yerine geçmez çünkü
mom1626 Subat-mert Mamalarda da anne sutu mantigi isliyor. Kendi birakmadigi surece 2 yasina kadar mama tercih etmelisiniz bence. Hatta son donemde inek sutunun besleyiciligi olmadigi icin 2 yasina kadar onerilmeyebiliyor. Hatta bizim doktorumuz keci sutunu bile onermiyor.
Nazlberenn Mama 2 yaşına kadar ama inek sütü kullanan birçok kisi var. Süt dışında normal yemek veriyorlar
Subat-mert Nazlberenn normal yemek veriyorum ama 2 kaşık anca yiyor doymuyor ve mama istiyor 2 yaş olduğunu bilmiyordum
Furug GoGirl 12 ay hicte icime sinmeyerek mama kullanmis bir anne olarak mama kullanan anneleride uzmek istemem ama bizim doktorumuzda hic onermiyordu 9.ayda kesmis olalim dedi hep bize ama kizim oburdu ve devam ettim. Hatta tum mamalarin frontallerin gec kapannmasina sebep oluyor dese de kasik mama karistiriyorm cok nadir ya da veriyorum..icim kemire kemire de verdim … nitekim gecenlerde su haberi okudum..12 aylik bir bebegin ek gidasida yerindeyse mamaya pek de ihtiyac yok sanki suutte saglikli degil diyorlar ama benim inanasim gelmiyor okuduklarimda var yine yeerine kefir ya da yogurt ver dedi doktorumuz ama baktgnda gunde 2 bardak sut icmis oluyor ztn asiri degl zarari varsa da ..artik neye inanacagimizi sasirdik https://www.yenicaggazetesi.com.tr/mobi/bilim-insanlari-bebek-mamalarindaki-tehlikeyi-acikladi-425675h.htm
Furug Subat-mert canim biz gectik bazen icine hipp tahillidam katiyorm yatmadan mamayi azalttgimdn beri gece uyanmasi bitti zaten memeyide biraktik cunku..baslarda mamasina az kata kata arrtirdim cc yi sonra hep süte döndük..
GoGirl Furug benimde icime sinmiyor ama mecbur buyuk oglumuda mamayla buyuttum ona sutte baslamistim 1 yasindan snr o zaman boyle bilgiler yoktu 6 yasinda simdi.kucukte 13.5 aylik aksam yatarken iciyor mama dogrular yanlis yanlislar dogru oluyor bende bilmiyorum haberi okumustum daha once