Merhabalar bebeğim 68 günlük ama yaklaşık 1 aydır pişik tam geçiyor gibi oluyor tekrar kıpkırmızı çoğalıyor. Denemediğimiz krem ilaç kalmadı sudokrem, hametan, travazol, hamazinc, kantaron yağı, zeytinyağı… Sürekli kaka yapıyor altını kuru tutmaya çalışıyorum ıslak mendil kullanmıyorum pamukla siliyorum kuruluyorum ama yok günde altını değiştirmem 20 bezi buluyor bizim gibi olan varmı troid değerleri yüksek çıkıyor sıra aldık gününü bekliyoruz onunla bi ilgisi olabilir mi acaba normal mi? Aynı durumla olanlar varmı?