Merhabalar; kızım 4,5 aylık son bir haftadır emerken özellikle kafası çok terliyor. Elleri ayakları da nemli oluyor ya. Kalın giydirmiyorum,oda sıcaklığı normal, burnu tıkalı da değil…Önceden olmazdı hiç böyle. Bebeğimin kafası boncuk boncuk oluyor terden. Korkuyorum hasta olacak vs diye. Bir de 4.ayda demir damlasına başladık onunla alakası olabilir mi sizce? Ne yapmak lazım ya da? Başına gelen var mı?