Arifeeee ceyda0101 telsiz sormussunuz gerçi ama kamera düşünmez misiniz? Bence daha kullanışlı. Ama tabi siz ne düşünüyorsunuz bilemem
Arifeeee ceyda0101 3 aylık gibiydi oğlum xiomi kamera aldım. Hem ses hem.goruntu. gece görüşü de güzel.