Merhaba ben foruma yeni katıldım bebeğim 1 aylık. Tek yumurta ikiz teki, diğer bebeğimi 5 aylık hamileyken kaybettim kalbi durdu, kan çalma sebebiyle. Kurtarmak için çok uğraştık maddi manevi çok zorlandık ama olmadı psikolojik alt üst oldu, doğumda alındı kalbi duran bebek de ve ben doğumda sevincimi bile yaşayamadım hala da atlatamadım. İkiz büyütmeye çok heves etmiştim çok hayal kurmuştum ama hepsi suya düştü. Bebeğim büyüyünce, emmeyi bırakınca tekrar gebelik istiyorum ve yaşları yakın olsun ikiz gibi büyüteyim istiyorum, tabiki Allah verirse olur herşey Rabbimden. Ben sizlere şunu soracaktım sezeryan sonrası gebelik düşünme ne kadar süre sonra olabilir yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilirse çok sevinirim.