Sevgili anneler 2 ay 18 günlük bir oğlum var. Doğduğundan beri gaz ve huysuzluk ile baş etmeye çalışıyoruz. Doktorumuz kolik olduğunu söyledi. Tüm gaz damlaları ve prebiyotikleri kullandık artık umudumuz kalmamıştı hem maddi hem de manevi olarak çökmüştük. Mommys bliss gripe water önerenler oldu ancak çok pahalıydı ve hiçbir şeyden fayda görmediğimiz için hiç sıcak bakmadım. Butun ilaçları kestim oğlum koligin zirvesini yaşadı. Son çare bahsettiğim ürünü aldım ve bize gerçekten çok fayda etti. Düzenli olarak kullanıyoruz sen sancıları ve ataklar minimum seviyeye indi. Ben bunu aldığım ürüne bağlıyorum açıkçası ve bugün hafta sonuna özel 50 tl indirimi olduğunu gördüm. Imkani olanlar denemek isteyenler alsin tabiki her bebek farklı ancak ben ciddi olarak fayda gördüm. Bilirsiniz ki bireysel satılan yada benim herhangi bir kar amacı güdebileceğim bir satış mentalitesi yok bir bebek bile fayda alsa bu beni mutlu eder. Bunu bu sebeple yazıyorum. Tüm kolik annelerine bir an önce kurtulmalarını diliyorum bunu ancak yaşayan bilir.