Kızlar 2 aylık bebeğim emdikten sonra kusuyor. Süt kesiği olurdu ama bu sefer sabunsu bir koku var çıkardığı sütte. Ateşi yok, çok halsizde değil. Annem sen üşüttüysen olur diyor. Ne yapmalıyım? Doktoruma mesaj attım dönmedi henüz. Laktozsuz süte başladım birde iyi geceler çayıda acaba onlarmı yaptı. Üşütmüşte olabilirim geceleri terle uyanıyorum hala