Oğlum 2 aylık dünden beri geniz akıntısı var. Arada hapşırıyor ağızdan burundan biraz zor nefes alıyor. Burnu aksa rahatlayacak ama burnu akmıyor. Sıcak duşa soktum rahatladı ama 2-3 saat sonra yine başladı. Önerileriniz var mı. Ne yapmam lazım panik oldum. Doktora götürsen birşey yapmaz dedi yeğenim çocuk doktorunun yanında çalışıyor.