Aslanmamy hulyadurmus muhtemelen gazı oluyordur benim bebeğim de öyle gece gayet rahat uyuyor gündüz ama hep huzursuz uyuyor
Mervee88 hulyadurmus benim bebeğimde ilk 2 ayında inliyordu doktoruna sordum gazdan dedi.. şimdi 3 aylık oldu işlemeleri yok denecek kadar azaldı🙂
Katarsis hulyadurmus benimki de inliyordu hatta ilk hastane odasında yapmaya başladı ara ara yapar annem burda olduğu zamanlar denk gelirdi annem de noldu annaannen gibi inluyorsun derdi 😂😂😂
hulyadurmus Aslanmamy Gaz sorunumuz hep verdi canım zaten 4 buçuk aylık oldu azaldı gazli düğü dönemlerde yapmıyordu şimdi nereden çıktı anlamıyorum ya
cerkes01 1 aylık bebeğim , 1 aydır öyle inler değişik sesler çıkarıyor, genelde gündüz uykularında yapıyor ama gece de oluyor bazen .