Sa. Sevgili anneler 1 ay 6 günlük bebeğim var cildinde yenidoğan hassasiyeti vardı yanı sivilce gibi isilikler doktor ter bezı vs çalışmadığından dedi bende baya suçla tutuyordum bebeğimi daha da arttı. 3 gün önce banyo yaptırdım ertesı gün sırtı yüzü kuru kuru pütür pütür kızarıktı gece sadece zıbın ile yatırıyorm kol altımda emip yatıyor çünkü baya terlemiş o da epey etkı etmıs nemlendırıcı kullanmadık vücuduna ondan bırde suçla çok tetıkledi. Dünden beri serin tuttum evı söndüler. Emınım egzama olduğuna. kullandığınız krem ,kişisel bebek ürün tavsıyelerınızı beklıyorm. Birde ben ne yiyip içmelıyım bebeğe sütten geçmemesi için? Şimdiden sağolun cevaplar için hayırlı günler herkese