Hamilelikten önce böyle bir problemim yoktu ama 36. Haftada çok ağrılı bir hafta geçirdim hatta normal Doğumda ıkınmanın etkisiyle artar diye sezeryana karar verdik doktorumla. Doğum yapalı bir ay oldu ağrı yok ama hemoroidin memesi kaldı küçüldü ama geçmiyor çok rahatsız ediyor beni görsel açıdan. Aynı şeyleri yaşayan oldu mu nasıl geçecek