sizden 3 gün önce sezaryen ile doğum yaptım . son 10 gündr atak haftamızdaydık tüm huyu değişti uyku düzeni bozuldu . geceleri yarım saat 1 saat arayla aglayarak uyandı. hatta uyurken ağladı uyanırken ağladı sürekli çok şükür meme reddi yaşamadık. ama son 2 gündr tekrar normale dönmeye başladı ağlamaları azaldı uykular 2 saate çıktı. ayrıca elleriyle inanılmaz ilgileniyor dokunmalar başladı, sürekli sesler çıkarıyor gülmelerimiz arttı 😊