Cnksncnsu Kızlar bebeğimin göbeğinin içinde karalık var pislik zannettim ama değil bebeklerinizde bu durumu yaşayan var mı 3 ay 23 günlük bu arada
Pitpitbebe Cnksncnsu nasıl birşey resim atabilir misiniz bizde de karalık var ama alınacak birşey değil sanki
Mom091 Cnksncnsu benim kızımda vardı. Pıhtılaşmış kan gibi siyah bir şey. Zamanla kendiliğinden geçti doktora sormakta hiç aklıma gelmemişti. Normal sanıyordum değil miymiş?🤭
Lalin Cnksncnsu geçiyor zamanla. 9-10 ay civarı sanırım geçti kızımınki. Doktora sormuştum ben o da geçer demişti.
Twinsmomee 10 aylık kızlarım benimkilerde de var çokta dokunmak istemedim hassas olduğu için sebebini bilmiyorum burda bekliyim 😌
MotherQueen Benim ilk çocuğumda vardı doktora götürdüm aldılar o şeyi. İkincide yok canım. Rahatsız ediyorsa seni götür 2 dakikalık işi var acıda hissetmiyor
Yunusemir Bizde de var doğumdan sonra bir sprey yazmıştı doktor onu kullandk çabukta düşmüştü sonra böyle kaldı siyahmsı o spreyden dedi bir arkadaş 🤷🏻♀️
Cnksncnsu Yunusemir bana da pisliktir o deyip duruyorlar nasıl pislikmiş arkadaş çıkmadı gitti 😀 sanki hiç yıkamıyormuşum gibi durup durup aynı şeyi söylüyorlar 😀