Arkadaşlar bebeğim 14 ayı geçti .iki üç haftadır yürüyor ama değişik yani adım adım gidiyor çok yavaş yürüyor.biraz yürüyor sonra hemen emekleme .dışarı çıktığımızda da böyle .korkuyor mu yoksa anatomik bir sıkıntımı bilmiyorum .genellikle birden yürüdü diye yazıyorlar forumda benim bebekte mi sıkıntı var :(