Gizemdoksoz
Ben oğlumu 3 aylıkken yaptırdım. İnanın 2.gün ağrısı falan kalmadı. İlk gün çok ağladı acıdan ama ona da doktorumuz ağrı kesici fitil verdi. Sünnet yerine sürmek için de “göz kremi” veriyorlar. Bakımı da, ben bir karton bardağı ortadan kesip pipisini bantladım, bez değmesin diye. Bez sürttükçe iyileşmesi geç olacaktı. 3 4 günde geçiyor zaten:) zaten idrar da dezenfekte ettiği için çabuk iyileşiyor. Endişelenmeyin.