Evet başlıktada belirtiyim gibi gelin motivasyon grubu kuralım.Hamile kaldığım kilo 63 dü 80 ile doğuma girdim 74 kilo ile çıktım. Bebeğim üç buçuk aylıkken diyet ve spora başladım 4,5 ayda 20 kilo verip 54 kiloya düştüm.Sonra tabi kilo verdim diye rahat davrandım. Şimdi kızım 2 yaşında ve vermem gereken 6-7 kilo var, kilo ile problemi olan hanımlar gelin hep beraber kurtulalım fazlalıklarımızdan 😊