Yarendarendeli Merhaba hanımlar yeni mobilya alacağım inş , dekor etmek istiyorum odamı rica etsem fikir amaçlı oturma odalarınızın resimlerini atar mısınız
ecela Yarendarendeli Oturma odam yok, tercih etmedim.Ama oturma odalarına köşe koltukları çok yakıştırıyorum.Köşe koltuk, televizyon sehpası / ünitesi ve bir orta sehpa ile tam bir yaşam alanı oluyor.Ne bir eksik, ne bir fazla sade ama kullanışlı.☃️
Eesay Yarendarendeli oturma odamda köşe takımı, kitaplık ve tv sehpası var. Geriye kalan tüm alanlarda oyun matı, ve oyuncaklar. Dekor mekor hak getire🤦🏻♀️😂
UraSsmom Yarendarendeli En çok köşe koltuk yakışıyor oturma odasına. Zaten bebekli evde sadelik en güzeli bide puf olursa, TV ünitesi bide orta sehpa olursa tamam işte.
Simiyy Yarendarendeli benimki uyuyo içerde foto atamam şuan ama bendede köşe koltuk kitaplık ve ünite var
Yarendarendeli ecela oturma odam çok geniş o yüzden sanırım köşe koltuk küçük ve basit kalır herhalde
Eesay Yarendarendeli çocuk en azından 4-5 yaşına gelene kadar o nasıl rahat edecekse, nasıl tehlikeli olmayacaksa öyle şekilleniyor ev. Zaten bebe olmadan önce ekstra bir orta sehpam vardı😂 az eşya misler gibi gerçekten