Arkadaşlar 5ay 20 günlük kızım var 10 gündür felaket şekilde keçi koyun kakası gibi kaka yapıyor. Asla böyle olmazdı doğduğundan beri hiç katı olmadı. Bu arada ortalama 1 aydır ek gıdaya başladık. Başladığımda da gayet güzel kaka yapıyodu (katı değildi). Emziriyorumda.
ama bu son 10 gündür cok cok fena ve ıkınıyor zorluyor ama olmuyor yavrum ağrısı var. Böyle olan oldu mu? Kayısı suyu içirdim, kayısı brenderledim verdim, bol su içirdim, emzirmeyi çoğalttım, poposuna zeytinyağı sürdüm ama yok banamısın demiyor😩 başka bebek olsa çoktan ishal bi şekilde yapmıştı kakasını…