Elfidam AnneVeKuzusu dis etlerine , parmaklarimi surtucem degil mi ? Gecen gun sertlik var mi diye bakmistim elimi emmeye kemirmeye basladi 😃
AnneVeKuzusu Elfidam yavrum yaaa dişten demeeki😊 Evet canım alt dişi çıkacaktır parmsgnı gezdir diş etinde gacur gucur ediyo sürerken şaşıp bakakalıyolar bi süre😍😀çok tatlılar yaa♥️
Elfidam Yepisyenianne kayınvalidem,bebis icin kendi evine aldi o hamaklardan Bizim kizin icinde pek uyudugu soylenemez ,ayakta/hamakta/carsafta sallamayi cok denedik cok agliyo ☹️ İlla kucakta sallicaz onda da uyusa gam yemicem
Elfidam Yepisyenianne kayınvalidem,bebis icin kendi evine aldi o hamaklardan Bizim kizin icinde pek uyudugu soylenemez ,ayakta/hamakta/carsafta sallamayi cok denedik cok agliyo ☹️ İlla kucakta sallicaz onda da uyusa gam yemicem
Zuzuuu Elfidam Malesef 😞 Banyo yapınca uyuyan bir kızım vardı 2 gündür sabah 5 de uyanıyor uyumuyor geri 😞 Gözleri kırmızılaşıyor uykusu var ama uyumamak için direniyor 😞
Ballim Elfidam altıncı ayın başında çıktı sertlik vardı ama beyazlık yoktu birden patladı dediğiniz gibi kızımda aynı saat başı ağlayarak uyanıyordu çok zordu o dönemler benim için sonrasında diş jeli aldın doktordan o hafifletti baya sağlık ocağına bi götürün isterseniz
Miray10 Yakamoz 5. Ayınız nasıl geçmişti bizee 5 aylık olduk uyku problemimiz git gide kötüye gidiyor
AnneVeKuzusu Alazokan bebegim 1 hafta sonra 4 aylık olucak.dogdugndan beri sallamamakla başladım kucagmda hafif hafif salladm tabiki tam dalmadan yatagns koymaya özen gösterdim. Tam anlamıyla ise 2 aylık falandı.yavaş yavş ilerledm aslında
Alazokan AnneVeKuzusu Acemi olunca bu konuda biz koynumuzda uyutuyoruz eşim yatırmak istemiyor uyanacak diye 🤣 eşime kızarken aynısını babam da yaptı sanırım ben yandım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Derin34_ AnneVeKuzusu bebeğiniz 2 aylıkken mi başladınız acaba. 48 günlük oğlum var memedeyken uykuya geçiyor genelde gazını çokartmak için omzuma alıyorum öyle iyce dalıyor bnde sallamak istemiyorum ama uyku aradında mızıldarsa hafiften bir iki sallıyorum beşğni
AnneVeKuzusu Alazokan bebeginiz kaç aylık ki korkmayın aslında hemen alıştırabilirsinz kararlı olursanız.koynunuzda mayıştırıp tam dalmadan yatagna koymakla minik minik başlayabilirsinz aceleci davranmayın😊 Bnde başlarda koynumda uyuttum.daha dogrusu uyanmadgı için bn kendim kucaklamak istiyodum bana da iyi geliyodu muhtemelen ona da.herşeyin tadı ayrı vallahi.iyiki varlar😍😍
AnneVeKuzusu Derin34_ evet sayılır ama tabiki bebekler o zamanlar genelde memede uyuyolar emerken.bn o zaman kucagmda fazla tutmadan yatagna yatırıyodm gözünü açarsa yatakta pışpış ypıyodm uyuyodu.yada yatagı yana dogru degilde ileri geri hafifçe sallıyodm gözünü kapatnca bırakıyodm.daha çok minik çnkü.ilk başlarda kucagmzda uyuması hoşumuza girse de kilo aldıkça zorlanıyrz çnkü.sizde öyle yapabilirsinz.ha çok huysuzlandgnda o dönem kucagmda da uyuttum asla katı olmadım sadece istikrarlı olmaya çalıştm
Derin34_ AnneVeKuzusu bazem o şekil beşiğine koyduğumda açıyor gözlerini beşiğindeyken bşr iki pış pış yapıyorum ama malesef ağlıyor o yğzden tekrar memeye alıyorum öyle uyuyır devşr daim işte
Alazokan AnneVeKuzusu kesinlikle iyi ki varlar bana da çok iyi geliyor koyun koyuna uyumak ama işte olmaz her zaman evet ufak ufak yapıyorum emzik yeni yeni tutuyor onunla beraber koyuyorum yatağa 😇😇 zamanla olacak 😇
Derin34_ Alazokan ağlamıyor mu peki merak ediyorum. Bnmki ağlıyor en fazla bir dakika dayanabiliyorum ağlamasına :/
Alazokan Derin34_ bazen ağlıyor çok ağlarsa alıyorum ama yalandan beni al diye ağlarsa almıyorum bir süre bekliyorum