Elfidam Sakin olayim diyorum pertim cikmasina ragmen gune cok iyi basliyorum ama oglen oluyo bizim kiz basliyo mizildamaya. Gun icinde onu yoracak herseyi yapiyorum deli gibi uykusu var.uyku belirtilerini asla kacirmiyorum hemen memeye aliyorum 15dk-20 sonra uyaniyor aglayarak. Uykuya sokayim diyorum krize giriyo birakip tekrar oyuna donuyoruz 1saat sonra uykusu geliyor nasil uyumak istiyosa oyle uyutuyorum yok krize giriyo. Az once kucakta ayakta sallama memede uyutma herseyi denedim hatta disariya bile ciktik . Tamam uyutmayim diyorum gozlerini ovusturuyo hala agliyo. Ya var mi Basina boyle bisi gelen. Napicagimi sasirdim Tum gunun yarisindan fazlasi uykuya sokmakla geciyo
ozi Elfidam bizde boyleyiz. Bugün bütün gün ağladı uyku için kac kere uyuttum bırakınca uyanıyor. Kollarim ayaklarim agriyor.
AnneVeKuzusu Elfidam çok yoruldugu için de uyuyamıyo olabilir.bilinenin aksine bebekler çok yorulunca daha güzel ve fazla uyumazlar.bikaç gününüzü biraz sakin geçirmeyi deneyin bide bakalım umarım düzene girer bian evvel.bide uyku eğitimi olarak geçen ögretiyi vermeye başlarsanız çok rahat edersinz.zor bi süreç ama sonuç güzel oluyo
aysegull Elfidam sanırım belli zamanlarda oluyor. Herzamankinden farklı davranıyorsa doktora götürmenizi tavsiye ederim
Deletedmom324 Elfidam atak haftasındasınız. 4 hafta sürüyor. Bizde de aynı. Harika haftalar uygulamasını indirin.
Elfidam aysegull bende 1.5aya yakin cok uyumuyor. Uyursa memede uyur Diger turlu baba yada babaanesinin kolunda sallanarak uyuyor ☹️ 3 4gundur de gunduz uykulari berbat.toplasaniz bgn kesintisiz 40dk 1kerecik uyumustur. Geceleri de duzensizlesti zaten
Elfidam ilknurcelik evet reflumuz vardi. Emdikten sonra gazini cikartiyorum hala yoksa kusuyor (kendisi de cikartabiliyo gazini oyle sancimiz filan yok yani ) geceleri yanima yatirarak emziremiyorum bile direkt gaz yapiyo emdigi Bundan olacagini hic dusunmemistim 3 4gundur gunduzlerimiz boyle ama. Sizin ne zaman bitti bu durumunuz
Elfidam ozi ya memede uyudu yerine bile birakamadim oylece kaldim yeter ki uyusun diye. 20dk sonra yine uyandi ve aglama krizlerine girdi yine
ilknurcelik Elfidam 9 aylık bebeğim epey azaldı. Ama hala rahatsız ediyor mesela biz ek gıdada çok zorlandık reflüyü tetikledi pek çok gıda yeni yeni toparlıyor
Elfidam AnneVeKuzusu uyku uykunun mayasidir derler ya bizimki hic uyumadigi icin o da yorgunluk yapar haklisiniz. Uyku egitimi icin ielride cocukta sorun olabilecegini soyluyorlar soz verdiniz mi O egitimi
ozi Elfidam bende şimdi ayağımda salladim uyudu cok şükür. 20 dakika uyusa ona bile raziyim. Ayaklarım kopuyor rahatsizligim var topuklarimdan ama yeterki uyusun. Sabahtan bu saate toplam 20 dakika bile uyumadi😞 kendide yoruluyor bende bu şekilde
AnneVeKuzusu Elfidam bn kendi nacizane fikrimi söyleyeyim.bebekler kendi kendilerine uyumayı bilmedikleri için uyku döngüleri sırasında uyanıyolar ve tekrar uyuyamadıkları için bizden destek bekliyolar bu da bizi herseferinde zorluyo sinirlerimiz yıpranıyo bizdeki asabiyet huzursuzluk bebege yansıyo herşey daha da berbat oluyo ve mutsuz anne ve bebekler doluyo🤦🏻♀️ Bn eğitimin güvenli baglanmayı zedeledigini düşünmüyorum çnkü çocugu yalnızlıga çaresizliğe itmiyoruz hep yanında olarak uyumayı ögrenmesine yardımcı oluyoruz.sizdeki bu hal(genel olark konuşyrm) bebeginze daha fazla mutluluk vermiyo yda sizi daha çok sevmesini sağlamıyo.bebeginizi aglamaya terk etmeyin mızıldanmalar dışında büyük ağlamaları olunca kucagnza alın sevin tabiki bu aranızdaki güveni artırır ve bebekte hiçbi soruna yol açmaz.bn verdim evet.belki çok egitim sayılmaz ama hiçbi zaman sallamadım kucagmda pışpışladm başlarda.iki ayını geçirince emerken henüz gözlerini yeni kapatmşken yatagna koydum pışpışlamaya devam ettim.bikaç gün uyudugu saatleri not ettim ve farkettim ki iki saatte bi uyumak istiyo.emzirme işlemini uyandıktan sonra yaptım böylece agladgnda uyku için mi meme için mi agladgnı kestirebiliyorum. Easy rutini uyguluyorm yani.yatagna her koydugmda gözünü kapatım uyumadı tabiki😀 Agladı bnmde agladgm zamanlar oldu🙈 O zamanlar kucagma aldım odadan çıkardım konuştum sakinleşince bi daha koydum falan derken zamanla baktm yatagna koyunca bi süre sonra kendilinden uyumaya başladı.emzik bu süreçte büyük kurtarıcı mesela ama bnm minik emmiyo🤦🏻♀️Parmagnı emmeye başladı şapşik🙈 Kendi uyumaya başlayınca uyku saatleri inanılmaz uzadı.uyanıyo mıkırdanıyo bi süre sonra yanına gidiyorum geri uyumş falan.akşamları 7 gbi falan uyuyo sabaha kadar.emmek için kalkıyo tabi.ama akşamlarımız eşim ve bana kalıyo😍Biz mutlu bebek mutlu😊
Elfidam ozi aksam oldu karanlik coktu uyur simdi diye sevindim yok srkadas gunduz zombisiyiz, tabiki tek isimiz bebeklerimiz ama boyle direnince cok uzuluyorum Esime ve annesine vererek daha ne kadar uyutabilirim. Evde tek kaldigim gunler oluyor
Elfidam Serpil11 sizinki ne kadarlik ? Valla bilmiyorum artik 1saat kesintisiz uyumadi kac gundur .dr a gitsem tahlil yaptrcak Yine bisi cikmicak eminim
ilknurcelik Elfidam valla deneyerek buldum. Başta herşey dokundu havuç bile düşün zamanla alıştı. Ek gıda başlangıcımız kabustu herşeyi kusuyordu özellikle yeşil sebzeler. Ama şimdi çoğuna alıştı.