Buglemmmm bilemiyorum bende yumurta ve yoğurttan şüpheleniyorum. deneme yanılma ile bulacagım inşallah. çamaşırları zaten hep sabun tozuyla yıkarım. artık ekstra durulatıyorum. şampuan vücut yağı vs insan ikilemde kalıyor. bu tarz şeylerin kaynağını bulmak zannedersem pek kolay olmuyor. umarım hemen iyileşir evladınız. sık banyonunda faydası oluyor bu arada