Kızlar merhabalar bekarken oldukça zayıf birisiydim miyon tipliyimde 40 kilo ile evlendim öyle diyim siz anlayın fakat hamileliğimde yine 40 kilo ile hamile kalıp 65 kilo ile doğuma girdim şuanda 56 kiloyum ve hiç bir kıyafetim olmuyor emziriyorum kızım 1 yaşında gögüslerim oldukça büyük biraz üst taraftan olmuyo kıyafetler emzirmeyi bıraktığımız zaman gögüslerimin bedeni küçülürmü yaşayan varmı yoksa kıyafetlerimi kermese falan bağışlayacam hiç giymediğim kıyafetlerim katı bile açılmamış birde size sorum karnımı nasıl eritirim sezeryan doğum yaptım varmı fikri olan bacılar