Pinky35 Bebeğinizi kaçıncı ayda oturtmaya başladınız , ve ayaklarını kaçıncı ayda yere bastırmaya başladınız ? Eğer doğru yazmadıysam kusuruma bakmayın, Türkiyeden yazmıyorum 🙂 benim bebeğim 4 aylık , daha oturmasına izin vermiyoruz..
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Beşinci aydan itibaren az az başladım ama 4. aydan beridir eğilimi vardı. Şimdi 6. Aya 3 gün kaldı baya baya oturuyor
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Beşinci aydan itibaren az az başladım ama 4. aydan beridir eğilimi vardı. Şimdi 6. Aya 3 gün kaldı baya baya oturuyor
Pinky35 Yaa, instagramda bakıyorum bazılari 4 aylık oturtuyor , baktım ayakların ustunde duruyor dedm ki yoksa biz mi geç aldık acaba 😊
Pinky35 Benimkide ana kucağına koyduğumda başını ve sırtını kaldırmaya çalışıyor 😐 bakalım bu aylık kontrolde doktorumuz ne dicek