Esencemre Kızlar beşik almacağım sizce parkbeşik mi yoksa normal beşik mi çok kararsızım ne yapsam bilemedim
Gamze1995 Esencemre bence park beşik o kadar kolayki kurulumu ve öyle çok ağır bişey değil her yere çekebilirsiniz her yere götürebilirsiniz 🙃
Gulcan88 Esencemre park hic kullanmadim 2 bebegimide normal sallanan besikte buyuttum sallanmayi isteyen bi bebek olursa iyi oluyor
MrsDumanAda Bence kesinlikle pak beşik hem katlanıp geziyor hemde bebek bi 3 sene rahat kullanıyor ayrıca 2 kademesi var küçükken üstte büyüyünce altta yatırabilirsiniz ayrıca çocuğunuz büyüyünce toplayıp kaldırırsınız ortalıkta durmaz 👍🏻👍🏻
Esencemre Oda takımı almak istemedim yatak odamda bir beşiği olsun dedim hamak beşik aldım bi birde buna karar veremedim işte yatağımın yanı için ideal park beşik ozaman
MrsDumanAda Esencemre evet kızım doğduğundan beri beşiğinde uyuyor 1 yaşında benimde yatak odamda duruyor istediğim her yere çantasına koyup götürüyorum