Angars Woody adi ne acaba sayfanin banada amcamin kizi alanyadan yolladı küçük salatalik gibi tek porsiyonluk oluyor sizi alldiklarinizda öyle mi
Woody Angars evet bebek avakado olarak geçiyor. Onlardan da alıyorum büyük de.. Anamurtropik sayfanın adı
Bellabells Prenses7777 ben bir kağıda sarıp fırında bir kaç gün bekletiyorum. Yumuşuyor.yumuşadıktan sonra çeyreğini alıp kabuğunu soyup muzla ve elmayla ezip veriyorum bebeğime.sonra kalanı da streçleyip dolaba kaldırıyorum. Bir adet 2 günde bitiyor.
OncedenGurme Prenses7777 çatalla yarım avokadoyu eziyorum. Bazen 1 ölçek mama, bazen ruşeym, bazen yulaf kepeği, bazen irmik koyuyorum. Biraz da limon sıkıyorum tadını yumuşatıyor
Angars Woody teşekkür ederim canim bu platformu vu yuzden seviyorum bazen gerçekten bayağı faydalı oluyor🥰🥰
hilaliii Prenses7777 muzla karıştırıp içine ceviz katıyorum yediriyorum ben ve bence Avakado en çok muza yakışıyor
Solyanim Prenses7777 Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ben ilk başlarda catalla ezip veriyordum . Yogurt ve muzlada karıştırıyordum .Şimdi 1 yaşına girdi kahvaltısında dilimleyip üzerinede keçiboynuzuözü ve ceviz yapıyorumm çok severek yiyor 🌸
Mavi2020 Prenses7777 ilk kez verecekseniz muz ile verin 3 gün kuralı ile sonra yarımın yarısını verin. Ben öle yaptım şimdide kahvaltısında veriyorum bazen ara öğünde yogurt muz ile