BalAnne1 Bebeğim 5ay 3günlük ek gıdaya hafiften yoğurt mayalayarak başladık kayınvalidem başla yavaştan dedi sizce erken mi yoksa bu ayda hafiften başlayanlar var mı??
Simamom BalAnne1 beni. Kızım da 5 ay 10 günlük ama doktor 6. Ayında basşalayalım dedi benim De r kafam karısık. Arada tadım amaxlı bişeyler veriyorum ağzına
NurrC BalAnne1 doktorunuz başlamasını istediyse başlayın ama herhangi birşey demediyse 6 ay olmadan başlamayın derim acelesi yok nasılsa 😇
Eliferdenn BalAnne1 benim doktor 6. Ay bitimine kadar başlama dedi. Anne sütünü alabildiği kadar aldın diye ama ben 6+5 olunca yoğurtla başladım minik minik. Aradada havuç haşlayıp veriyorum. Doktora gittiğimde tamamen başlayacağım inş. bir düzen oluşturuncam.
Bal-Kaymak BalAnne1 doktoru bebeğin durumuna göre karar verir canım. Biz 5 aylıkken başladık herşeyi çiğnemeye çalışıyordu doktor ek gıda zamanı gelmiş demişti emmesi falan düzenliydi. Yoğurtla başladık sonra sebze en son meyve.
Gulcan88 BalAnne1 bebeginiz ek gidaya baslayinca nasilsa omru boyunca yiyecek ama sadece anne sütunü 6 ay olsun tek basina alsin