Berkayveannesi Dr.umuzun tavsiyesi üzerine aldık.Doğumdan sonra 300 gr.vermişti oğlum.Hem meme hem mama yemesine rağmen 4 günde 100 gr.almış.Sarılığı da var.Mamayı bir haftadır kullanmasına rağmen hiç toparlanmadı.Kullanan arkadaşlar var mı acaba?
Nohutannesi Berkayveannesi bende merak ediyorum bu mamayı. Üstte kalsın. Umarım biri bilgilendirir. Fermente süt ürünlerinden elde edildiğini, gaz gibi problemler yapmadığını okumuştum ama bilemiyorum
Elisamn Hiç bilgim yok üstte kalsın . Kaç günlük bebiş canım kaç kilo doğdu . Üzülme kısa sürede toparlar rabbimin izni ile 🤲
Berkayveannesi Nohutannesi Evet gaz ve kabızlık yapmadı.Diğer mamalara göre sindirimi kolay .Fakat toparlayamadı bebeğim.