İnanın ben ağlaya ağlaya emzirdim gögüslerim çok kötü yara oldu kanadısütüme kan geçti dokunamıyordum kabuk bağlamıştı artık hiçbir krem ilaç fayda etmedi zaten sürmeye de fırsat olmuyordu emzirebildiğim kadar emzirdim emziremediğim yerde sağarak verdim o bile acıtıyordu kanıyordu ama dayandım ve başardım atlattık çok şükür bebeğimde sarılık başlangıcı vardı emzirdiğim halde, yarım saatte bir emzirmen gerek süt gelsin gelmesin zamanla varsa gelir duşa gir ılık suda masaj yap gögüslerine bebeğinin gögüs ucunu kavranmasına yardımcı ol alamadığı içinde ememiyor olabilir bende çok sıkıntı çekmiştim gögüs ucunu ağzına verdim sanıyordum alta kaldıgı için göremiyorum meğersem gögüs ucu aşağıda kalıyor kavrayamıyormuş farkettikki kavradı şimdi emiyor baya