Bebegim ek gidaya gectigimizden beri hep istahsizdi. Alerjik reflusu oldugu icin önceden memeyide emmek istemezdi zaten. Su an reflumuz gecti ama hala cok istahsiz bir cocuk. 1 yasina girmesine 10 gün kaldi. Hic bir sey begenip yemiyor. Sadece muz yogurt ve tarhana corbasi iciyor. Gunlerdir ayni seyleri veriyorum bunlardanda bıkıp yemicek diye ödüm kopuyor. Bu surec gecici midir? Diger besinleride begenip yer mi ? Nolur basina gelen varsa yardim edebilir mi? Baska bir sey yapip denesemde agzinda bekletip sonrada tukuruyor asla yutmuyor. Ne yapacagimi sasirmis durumdayim.