Anneler meme reddi sonucu sütüm azaldı. Tabi birde mama/biberon mevzu var buna ek olarak.Şu an biberonu bıraktık Eds ile mama veriyoruz. Eskiden göğüslerimden taşan süt şimdi 40-50 anca çıkıyor. Sağımla arttıran anneler kaç saatte bir sağdınız? Sağımdan önce ne kadar çıkıyordu? Ne kadar zamanda sütünüz arttı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Kendimi çok yetersiz hissediyorum:(